Amikor úgy döntöttem, hogy a bélyegzőiparba igazolok, sikerült megtalálnom a világ egyik legunalmasabb termékét. Mindig is irigyeltem a parfümériákat és a női ruha üzleteket, a mobiltelefonokkal foglalkozó cégeket. A vevők mindig beleszeretnek valamibe, vágynak rá, és megveszik. Ha nem vágynak rá, akkor a jó kereskedő vágyat kelt.

Na de ki az, aki egy reggel arra ébred, hogy vágyik egy bélyegzőre?

Ehhez legalább olyan őrültnek kell lenni, mint ahhoz, hogy valaki arra vágyjon, hogy elmehessen egy okmányirodába elintézni az útlevelét. Csak egy útlevél legalább egy kellemes utazás élményéhez kapcsolható, a bélyegző meg mindig egy nyűg, nem?

Szóval szerintem a "Kinek van a legunalmasabb terméke?" versenyben magasan enyém az első hely.

De vannak itt is szép pillanatok. Mert vannak emberek, akik úgy gondolják, ha már muszáj bélyegzőt készíttetniük, bevetnek minden kreativitást.

Hadd mondjak néhány példát, hátha Önnek is segít, ha legközelebb bélyegzőt rendel!

Az úri közönség táncol

Ha egyszer lesz egy Best of Bélyegző Expressz című gyűjtemény, akkor ez a pecsét lesz a középső oldalról kitéphető poszteren.

A bélyegzőknek nem pont az a tipikus felhasználási területe, amire ezt rendelték, mégis annyira eltalálták, hogyan lehet vele figyelmet felkelteni és elérni egy célt, hogy ezt el kell mesélnem.

Ezt a bélyegzőt egy esküvőre készíttették. A baráti társaság --- a pár rájuk bízta a vacsora és a házibuli szervezését --- úgy döntött, hogy menyasszonytánc is lesz. És hogy mindenkinek kedvet csináljanak hozzá, rendeltek egy körbélyegzőt, amit mindenki kezére rányomtak, aki táncba vitte az arát.

És mit írtak a bélyegző szöveglemezére?

"Nekem is megvolt a menyasszony!"

El lehet képzelni, mekkora tolongás lehetett, amikor az első táncos megmutatta a többieknek, mit is nyomtak a kezére!

Ha a fontos partner nem fizet --- egy diszkrét megoldás

Fogadjunk, hogy Önnek is van olyan ügyfele, aki fontos vevő, alapvetően jó a kapcsolatuk, sokat vásárol, mindig mindent kifizet, de rendszeresen késni szokott az átutalással. Kirúgni nem akarja, mert annyit azért nem késik, viszont elég sokat vásárol. Amikor egy ilyen partner már tartozik némi pénzzel, és újabb megrendelést ad le --- na ezt nevezzük dilemmának.

Jó lenne, ha megmaradna a jó kapcsolat, de az se lenne baj, ha fizetne már.

Erre a problémára nyújt diszkrét megoldást az a bélyegző, amit a notórius késő számlájára nyomhat:

csak-kuldjetek-a-penzt

Diákkoromban a könyvtártól szoktam ilyen csigabigás képeslapot kapni --- emlékszem, hogy utána mindig rohantam visszavinni a lejárt határidejű könyveket.

Környezetbarát kupon, ingyen

Ez saját ötlet, kipróbáltuk, szeretik.

Okos vállalkozó azzal --- azzal is --- igyekszik elérni, hogy a vevő, aki egyszer már vásárolt nála, újból visszatérjen, hogy a vásárlás végén ad neki egy kupont. Profik azt is tudják, hogy a kuponra határidőt is kell írni, különben a vevő úgy érzi, bármikor beválthatja, ergo soha nem fogja beváltani, mert elfeledkezik róla.

A legtöbb cégnek eszébe sem jut, hogy a számla, amit a vevő kezébe nyom, az egyik legjobb hirdetési felület, ezért nem is használja semmire. Remélem, ez ma fordult elő utoljára, és holnaptól Ön is üzen a vevőjének valamit --- például ad neki egy kupont.

Ne menjen nyomdába, ne költsön fölöslegesen, ne pazarolja a papírt! Ott a számla, a jó vevőknek nyomjon rá egy ilyen (vagy hasonló) bélyegzőt, minél közelebb a végösszeghez (azt a részt biztosan megnézik):

kupon-belyegzo

Mennyi kedvezményt adjon?

Ez a termékétől, a profitjától és az átlagos kosárértéktől függ. És attól, hogy mennyibe kerül Önnek megszerezni egy vevőt.

Annyit, amennyibe egy vevő megszerzése kerül, kockázat nélkül visszaadhat a kuponnal. Hiszen ha a kupon hozza vissza a vevőjét, azzal minimum annyi pénzt takarít meg, mint amennyiből új vevőt szerezne. Csak ez a vevő elkötelezettebb, mint egy új vásárló.

Ja, és el ne felejtsen neki az újbóli vásárlás után még egy kupont nyomni a számlájára!

Ha szeretne egy ilyen bélyegzőt akár ugyanezzel a szöveggel, akár másikkal, kattintson ide:

>>> Kuponbélyegző

Hamarosan újabb ötletekről is írok!

Ha tetszett ez a bejegyzés, bátran nyomja meg a Tetszik (magyarul: Like) gombot!

Ne iratkozzon fel a Bélyegző Expressz Blog blogértesítőjére, ha nem szeretne értesülni az ilyen hírekről. Ha mégis szeretne, és Ön még nem regisztrált olvasója a Bélyegző Expressz blognak, akkor  gyorsan regisztráljon itt.

Horváth Attila
Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.
Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között
www.belyegzoexpressz.hu


Írta: belyegzoexpressz  @ 2010/10/14 22:59
 
A(z) „Best of Bélyegző Expressz — 3 nagy ötlet bélyegzővel” című bejegyzéshez már 5 komment olvasható.

Bakos Mónika

Gratulálok az oldalhoz, az ötletekhez, a stílushoz!
Önök bebizonyították, hogy a legszárazabb témába is lehet életet lehetni, színt vinni. Tényleg csak gratulálni tudok ehhez a kreativitáshoz!

Üdvözlettel: bakos mónika

Bognár László

Az valami hihetetlen, hogy egy teljesen száraznak tűnő szakmából valaki ennyi tintát hozzon ki, színeset ráadásul! Ha nem tőled volna a bélyegzőm, most váltanék hozzád – mert csípem a kreatív emberek dióját és bélyegzőjét!

dr. Kun László

Most sajnálom, hogy az én tanácsadásom díjmentes.

Milyen jó lenne a számla után rányomni, hogy további 20% kedvezmény!

Amilyen kreatív vagy szerintem erre is fogsz ötletet adni.

Gratulálok!

Nemes Claudia

Kedves Attila!

Most megfogtál! Ezeket fantasztikus ötletek.
A nyertes kupát nálam is a csiga viszi! :)

A csigás ötlet tetszett a legjobban! :)

Szóljon hozzá ÖN is! Ha van ideje, küldje el véleményét
ehhez a bejegyzéshez:

A csillaggal jelölt mezők kitöltésére, kérjük figyeljen!

FONTOS: Véleménye elküldéséhez kérem, írja be az ellenőrző összeadás helyes eredményét!



Kérem, írja ide az összeget számjegyekkel: