Minden év egyre rövidebbnek tűnik. És ha annak tűnik, akkor mindegy, hogy valójában rövidebb-e, mert azt éljük, amit érzékelünk. Ha tehát az idő egyre kevesebb, akkor jól meg kell becsülni.

Ideje van a pihenésnek --- használja ki Ön is. Megérdemelte. És megérdemli a családja, a szerettei.

Minden évben gondolkozom egy kicsit, hogy dolgozzunk-e a két ünnep között, és a végén mindig ugyanúgy döntök, ahogy az idén is: hogy nem fogunk. Jár ez a pihenés a munkatársaimnak, és jár a vevőimnek is az, hogy a kollégáim januárban kipihenten fogjanak a munkához. Az idén tehát már nem dolgozunk.

És Ön se tegye.

Semmi értelme nem lenne. Ami nem fért bele az év többi részébe, az már nem tuszkolható bele kompromisszumok nélkül a két ünnep közötti időbe. Ha csak teheti, pihenjen, és 2009-ig ne is gondoljon a munkára.

A Bélyegző Expressz ma, december 23-án bezár, és csak 2009. január 5-én, 9 órakor nyitunk ki újra.

Ha addig mégis rendelne, természetesen akár faxon, akár e-mailben, akár webáruházunkban megteheti, de kérem, vegye figyelembe, hogy legkorábban január 5-én délelőtt tudjuk megkezdeni a gyártást.

Ha Budapestről rendel, akkor a 2009. január 5. előtt rendelt bélyegzőket január 6-án (ha sürgősséggel rendeli, január 5-én) szállítjuk ki Önnek. Az ország többi részébe --- tehát ha Ön nem Budapestre kér kiszállítást --- a mai zárás után, de január 5. előtt rendelt bélyegzőket január 5-én indítjuk útjára futárszolgálattal. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha nem Budapestről rendel, akkor a december 23. és január 5. között megrendelt bélyegzőket 2009. január 6-án kapja meg futárunktól.

Kérem, engedje meg, hogy magam és munkatársaim nevében nagyon boldog, szeretetteljes Karácsonyt és szerencsés, sikeres, boldog új esztendőt kívánjak Önnek és szeretteinek! Kívánom, hogy ne hulljon a tüske a karácsonyfáról, mindig legyen rajta annyi szaloncukor, hogy ha bárki csenni szeretne róla, még jusson neki. Ne törődjön vele, hány kilót szed fel az ünnepek alatt --- az ünnepek erre valók!

Boldog Karácsonyt! Boldog új évet!

Horváth Attila
Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.
Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között
www.belyegzoexpressz.hu


Írta: belyegzo expressz  @ 2008/12/23 13:27
 
A(z) „Az idén már nem dolgozik a Bélyegző Expressz – Ön se tegye!” című bejegyzéshez már 3 komment olvasható.

Bélyegző Expressz

Csigapapa, valóban nem könnyű helyzet, amikor az ember körül ott van a konkurencia, vagyis rögtön mellette, és rögtön négyen is.

És — ha jól értem — mind padló áron.

Először is, ha utcáról élsz — meglepne —, akkor súlyos hiba ott lenni, ahol másik három. Ha mégis egy helyen maradtok, és a többieknek is van esze, akkor állapodjatok meg, hogy egyikőtök áruljon — most gyenge példák jönnek, de érteni fogod, hogy te, aki értesz a szakmádhoz, pontosan hogy is csináld —, szóval az egyik üzlet például építőipari cégeknek állítson össze kínálatot, a másik mezőgazdasági cégeknek, a harmadik pl. takarító cégeknek és ipari alpinistáknak, a negyedik pedig autószerelő műhelyeknek. Rögtön nem lesztek egymás konkurensei, és rögtön eléritek, hogy ha ezen a szakterületen valakinek munkaruha kell, kifejezetten a szakterületének megfelelő üzletbe fog menni. Onnantól pedig hiába menne a szomszéd üzletbe.

Na, ehhez kellenek értelmes szomszédok.

Ha nincsenek értelmes szomszédaid, akkor még mindig van két lehetőséged.

1. Elköltözöl máshová, és ott dolgozol olyan áron, amilyenen normálisan tudsz fejlődni, és olyan munkát, olyan terméket tudsz kiadni a kezedből, amire büszke vagy, és amivel a vevőd is elégedett lehet.

2. Fogod magad, és árat emelsz helyben. Kihajítod a kínálatodból a gagyi termékeket, és bevezetsz néhány prémium szolgáltatást prémium áron. Pl. vállalod a munkaruhák feliratozását, kiszállítod, webáruházat csinálsz, hogy lehessen rendelni anélkül is, hogy eljönnének hozzád stb.

Az áremeléssel egyébként úgy szokott lenni, hogy mindenki a másikra vár. Ha az egyik emelt, emel a másik is, csak elkezdeni nem akarja senki, nehogy pont neki legyen a legmagasabb ára. Erre általában van eszük a kereskedőknek, de arra nincs, hogy egyedi szolgáltatást nyújtsanak, pedig azzal ők is, a vevőik is jobban járnának.

Figyeld meg, az nem fog emelni, akinek a legrosszabbul megy, mert ő azt várja a többiek áremelésétől, hogy majd az onnan kitántorgó vevők hozzá mennek, mert ő a legolcsóbb. És valóban lesznek, akik emiatt hozzá mennek: azok, akik a legproblémásabb ügyfelek.

A vevők elég nagy része tudja, hogy soha nem szabad a legolcsóbbhoz menni, mert az valamin megspórolta azt, hogy ő tud a legolcsóbb lenni. (A legtöbbször a vevőn spórolja meg.)

FONTOS!

Árat emelni akkor tudsz, ha te vagy a legjobb. Ha nem a legjobb termékhez és a legjobb szolgáltatáshoz kapcsolódik a legmagasabb ár, akkor egész egyszerűen hiénának fognak tartani.

csitgapapa

Csak annyit nem tudom miért lenne nekem jó az ár emelés már sokat gondolkodtam ezen.Munkaruhát adok veszek de van mellettem négy bolt is.vajon jól teszem ha emelek?Nem jobb a kevés mint a semmi?Ma már kétszáz forint miatt,elveszíthetem vevőim legalább 10-20%!Végül is most mi lenne a jó. üdv,csigapapa

Online Vállalkozó Klub

Kedves Attila!

Ha már ilyen érzelmes hangulatban vagyunk, töredelmesen elnézést kérek, hogy egész évben olyan dörgedelmes voltam Veled!

Minden bizonnyal álmatlanul forgolódtál a lelkiismeret furdalástól, és napokig tépelődtél, vajon most komolyan gondolom-e, vagy csak viccelek?

Kérlek, hogy most akkor hagyd abba a tépelődést, és élvezd a pihenést! :)

Boldog… és a többi!

A Másik Attila

Szóljon hozzá ÖN is! Ha van ideje, küldje el véleményét
ehhez a bejegyzéshez:

A csillaggal jelölt mezők kitöltésére, kérjük figyeljen!

FONTOS: Véleménye elküldéséhez kérem, írja be az ellenőrző összeadás helyes eredményét!



Kérem, írja ide az összeget számjegyekkel: