Böngészgettem a világ érdekességei között, és a legjópofábbakból faragtam néhány ütős reklámszöveget.
De nem ezt fogja a legjobban szeretni, hanem azt, amit utána mondok.
Megint kitaláltam valamit, ami eddig nem volt, és mindenki csak nyerhet vele.
De először nézze meg a reklámszöveg ötleteket.
Aki kapja, marja, használja egészséggel!
1. Étteremnek:
A McDonald's a világ legnagyobb játékforgalmazója. Nem is szeretnénk versenyezni vele. A mi vendégeink a remek steak miatt járnak ide.
2. Optikusoknak:
A pupilla 45%-ot tágul, ha valami jó benyomást tesz ránk. Ha olyan helyre megy nyaralni, ahol sok élményre számít, már csak önvédelemből is elengedhetetlen, hogy vegyen egy jó napszemüveget! Dioptriás változatban is gyorsan elkészítjük!
3. Ezt olyan cégeknek ajánlom, akik az autóvezetés mesterfogásait tanítják:
Egy légy reakcióideje mindössze 30 ezredmásodperc. Ha Ön is ilyen gyorsan tud jól dönteni és cselekedni, nincs szüksége a mi vezetéstechnikai tréningünkre. Ha nem, akkor de!
4. Utazási irodának:
Egy 50 kg-os ember felemeléséhez 4000 lufira lenne szükség. Tavaszi akciónk keretében a 4000 lufi árából az egész családját elvisszük Londonba, és vissza is hozzuk.
5. Tanácsadó cégeknek:
A világ legrövidebb háborúja 38 percig tartott. Ha szeretné, hogy a cége egy ennél hosszabb küzdelemben is győzelmi esélyekkel induljon, vegyen részt ezen a stratégiai tréningen!
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
+1 ingyenes ajánlat
FIGYELEM!
Ez nem való mindenkinek!
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Lehet, hogy Önnek hasznos lesz?
Mindjárt kiderül!
Ha
- az Ön célcsoportja cégek, főleg kisvállalkozások (ha 10 főnél kisebb cégek, akkor főleg!);
- szeretne célzottan eljutni hozzájuk;
- szeretne valamilyen ajándékkal bemutatkozni nekik;
- az Ön terméke vagy az ajándék, amivel ezt a terméket ajánlaná (amit a DM borítékjába tenne) hasznos lehetne egy irodában;
- szívesen tesz egy kupont is az ajánlata mellé;
- gondolkodott már DM kampányon, de szeretne egy olyat, amit sokkal, de sokkal többen nyitnak ki;
- szívesebben adná inkább a DM címzettjének — a leendő vevőjének — ajándékba azt is, amit eddig a postázásért és a kukában landolt ajánlatokért fizetett ki fölöslegesen,
akkor most nagyon figyeljen, mert 3 (három!) jó hírem is van!
1. Ezt kifejezetten Önnek találtam ki!
2. Az új vevők szerzése és a DM célba juttatása egy fillérjébe se fog kerülni!
3. Az összes költség annyi, amennyit Ön arra szán, hogy a leendő új vevőit — akiknek személyesen én fogom ajánlani az Ön termékét/szolgáltatását — megajándékozza valamivel, ami elég ütős ahhoz, hogy utána felemeljék a telefont, és Önnél rendeljenek, de ahhoz legalább is, hogy felvegyék Önnel a kapcsolatot.
Ugyanazt kapja, amit egy jól sikerült DM kampány adhatna Önnek, csak én sokkal magasabb megnyitási arányt — ami egyben nagyobb esélyt jelent a vevőszerzésre! — ajánlok.
És még egyszer: nincs kézbesítési költség! Önnek az egész annyiba kerül, amennyit a leendő vevőjének szánt ajándékra költ.
Hogyan lehetséges ez?
Figyeljen, hamarosan jelentkezem a részletekkel!
Egy biztos: csak a 10 leggyorsabb és legjobb partnerrel fogom megcsinálni.
Érdemes tehát figyelni — és nem, nincs semmi trükk, nem akarok eladni Önnek semmit.
Részletek hamarosan!
Na, most van az a pillanat, amikor érdemes elgondolkodnia — ha Ön még nem regisztrált olvasója a Bélyegző Expressz blognak, de nem akar lemaradni erről az egyszeri és ingyenes, mellesleg szerintem atomerős ajánlatról —, hogy nem kellene-e esetleg gyorsan regisztrálni itt.
Kövessen a Twitteren!
Miért érdemes követnie a Twitteren is?
Azért, mert
- a Twitteren minden új blogbejegyzésről előbb értesülhet;
- a Twitteren egy csomó olyan hírt is megosztok Önnel, amit máshol nem;
- a Twitteren naponta mutatok valami érdekeset, amiről úgy gondolom, Ön is hasznát veheti;
- a Twitter azoknak is ideális, akik nem szeretnek e-mailt kapni.
Horváth Attila
Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.
Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között
www.belyegzoexpressz.hu
Nincs még egy ilyen bélyegzős – őrületes, imádom! : )
Az „Alapvető munkavédelmi tudnivalók kisvállalkozásoknak” Cd-mmel beszállok
Oké, oké, oké, Péter, de még korai! Várj, még nem tudsz semmit — mondjuk abban biztos voltam, hogy te be fogsz szállni, és te biztosan be is férsz, mert a te terméked nagyon is hasznos.
De egyelőre még az egésznek a lényege titok, meg azt is szeretném, ha az is titok maradna, hogy ki száll be.
Kösz, hogy jelezted, hogy érdekel — mindenkinek üzenem, hogy hamarosan sokkal többet mondok az egészről, és mindenkinek lehetősége lesz részletes információt kérni és jelentkezni, aki lát benne fantáziát.
És persze nem lep meg, hogy az első jelentkező egy Wolf-marketingen edződött régi motoros. De még senki nem késett el — lesz idő és alkalom jelentkezni — ez most csak egy figyelmeztető jelzés volt, hogy hamarosan indul valami.
Kösz a gyorsaságot!
Csak ámulok és bámulok. Hogy lett egy ilyen jó gitárosból, briliáns marketing guru??
Hiába, csodálatos az élővilág.
Az ajándékon még gondolkodnom kell, de ígéretes ötlet kezd ismét kibontakozni, amiből nem érdemes kimaradnunk. Kíváncsian várom a részleteket!
Létezik, hogy nem voltam feliratkozva? Szégyen és gyalázat 🙂
(Kérdés a többiekhez: csak én nézem meg naponta 3x a blogot, félve, hogy az értesítő elkeveredett? 🙂 )