A BélyegzőExpressz.hu weboldal és az ehhez kapcsolt webáruház sütiket (cookie) használ a weboldal működtetése és használatának megkönnyítése, valamint a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és a minél relevánsabb ajánlatok megjelenítése érdekében. Ezekből a sütikből a szükség szerint besorolt sütik az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel nélkülözhetetlenek a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez. Ezenkívül harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogy Ön miként használja ezt a weboldalt. Ezeket a sütiket csak az Ön hozzájárulásával tárolja a rendszer az Ön böngészőjében. Önnek lehetősége van ezeknek a sütiknek a letiltására is. Ezeknek a sütiknek a letiltása azonban hatással lehet a böngészési élményre.
Részletesebben:
A weboldal és az ehhez kapcsolt webáruház a munkamenet fenntartásához sütiket használ. Ezek a sütik nem tartalmaznak személyes adatokat, és mindössze arra szolgálnak, hogy Ön a vásárlás során el tudja menteni a megszerkesztett grafikáit, termékeket tudjon tenni a vevői kosarába, és ezek a termékek a kosárban is maradjanak, valamint arra szolgálnak, hogy később is meg tudja tekinteni megrendeléseit.
Honlapunk és webáruházunk továbbá a Google Analytics és a Google AdWords sütijeit is használja. A google említett szolgáltatásai sütiket helyeznek el az Ön böngészőjében. Valamennyi így elhelyezett sütit a Google kezeli. Mi az ezekből a sütikből készült anonim statisztikákat látjuk, és arra szolgálnak, hogy követni tudjuk a weboldal helyes működését, következtetéseket tudjunk levonni arra vonatkozólag, hogy a webhely mennyire felhasználóbarát, és pontosabbá tudjuk tenni a hirdetéseinket. Semmilyen személyes adattartalomhoz nem jutunk egyetlen süti által sem.
Önnek lehetősége van letiltani vagy utólag törölni ezeket a sütiket. Ezeknek a sütiknek a letiltása azonban hatással lehet a böngészési élményre.
Szervusz Attila!
Végignéztem a videót, nem is tudtam, hogy hosszútáv futó voltál :).
Inspiráló amit csinálsz, ügyesen generálod a partnereid sikeres marketingjét és ritka hasznos dolgokat tudhatunk meg tőled. A mostanság kezdő marketingesek nevében köszönöm :).
Üdv,
Emil
Attila!
De hiszen Te úttörő vagy! Lehet, hogy tévedek, de szerintem ez az első videós blog Magyarországon. Én legalábbis még nem láttam ilyet. Gratulálok a fejlődéshez!
Ötlet: ha folytatod a videoblogolást, akkor úgy tudod majd növelni a színvonalat, ha készítesz vágóképeket ahhoz, amiről beszélsz. Szerintem fenékre ül majd mindenki. 🙂
Sziasztok, Emil és Csaba!
Nem vagyok ám úttörő, sőt, a videoblog egy nem is olyan új műfaj már. Nálam sokkal jobbak is vannak, marketing témában is van egy remek kis videoblog (nézzetek csak rá a Google-ben).
Ez itt most egy első próbálkozás volt, gondolom, Ti is látjátok, hogy van mit javítani rajta. Már van is egy szatyor ötletem, úgyhogy ígérem, hogy a következő izgalmasabb lesz.
Emil, bizony, voltam hosszútávfutó is, aztán sajnos ez abbamaradt. Pedig nincs is jobb, mint futás közben gondolkozni vagy fejben verset mondani. Tán egyszer újra kezdem.
Sziasztok!
Jó post. Az alapokat egyszerűen nem lehet eleget ismételni. És jó hozzászólás azért is, mert remekül épít fel egy másik projektet:)
Talán nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy megjósoljam a következő hónapok a videó(s) blogolásról fognak egy kicsit szólni. Legalábbis, ahogy a „vezető” bloggereket olvasom, illetve nézem.
Zsolt
Attila!
Nagyon tetszett a videós megoldásod, én már vagy 1 hete egy ilyen projekten dolgozok, de sokkal nehezebb csak egy kamerába beszélni, mert nem látom a reakciókat!
Sokat tanulok Tőled!
Köszönöm, és további sok sikert!
Gábor
Ez is — mint annyi minden — kísérlet.
Már korábban is törtem a fejem ilyesmin, és most, hogy könyékig turkálunk a marketing stratégiákban, nem tehettem meg, hogy tovább halogassam a kipróbálását.
Gábornak igaza van! Sokat szerepeltem már emberek előtt, nem ijedek meg egy kamerától. De amikor saját magammal nézek szemközt a kis LCD kijelzőn, nos, van abban valami szokatlan.
Gábor, arra bíztatnálak, hogy vágj bele. Annyiszor veszed fel, vágod meg, ahányszor csak akarod.
A következő nekem is jobb lesz. De ha nem kezdem el, sosem lesz második.
Kedves Attila!
Korunkból kifolyólag remélem nem probléma, hogy tegeződünk.
Sokan dícsérték a videóblogod. Ahelyett, hogy ódákat zengenék (igen, nekem is tetszett), hadd írjak néhány ötletet, amellyel szerintem még jobb lenne.
A töltelékszövegnél relativ sok az őőőőő. Amikor belelendülsz, akkor sokkal gördülékenyebben beszélsz, sokkal élvezetesebb hallgatni.
Az emlékeztető legyen a kamera mellett, akkor nem nézel le a papírra (senki sem várja el, hogy kívülről tanuld meg, így csak jobban néz ki).
Ne kapaszkodj a tollba, görcsösen néz ki (ez egy általános probléma, ha valaki előad).
Néha kevered a királyi többest az egyes szám első személlyel: „.. úgy érezzük…” „… én nem szeretem…”
És végül: „Nem tudom, hogy …”-okat legtöbbször nyugodtan elhagyhatod (a bevezető rész legelején van).
Összefoglalva: nagyon klassz a video, kellemes hangod van, amit jó hallgatni, és szintén egy nagyon fontos szempont!
Kedves Martina!
Nagyon köszönöm, hogy az őszinte véleményedet mondtad el. Egy barátom is hívott reggel, aki van olyan jó barátom, hogy bevallotta, voltak részek, amelyeket csak azért nézett meg, mert én mondtam.
Nagyon örülök a gratulációknak is, mert tudom, hogy azok is őszinték, de az olyan bejegyzésekből, mint amilyet Te is írtál, nagyon sokat lehet tanulni, ezért ezt külön köszönöm.
A hibákat, amelyeket említettél, sajnos magam is észrevettem, de éjszaka, amikor vágtam, már nem volt lelki erőm eldobni az anyagot, és ma újra felvenni – egy igazi profi ezt tette volna.
A szöveg ott volt ám előttem, csak a kamera túl messze volt, oda nem rakhattam, az asztalon meg képtelenség volt feltűnés nélkül belenézni. Így aztán időnként kétségbeesetten lepillantottam a vázlatra, de nem láttam, hol tartok. Amikor megelégeltem, elkezdtem improivizálni – naná, hogy az a rész lett jobb.
A királyi többes — amit Te is észrevettél — gyakran elkövetett hibám, erről le kell szokni.
Az őőőő-kön rettenetesen meglepődtem. Ha valaki utálja ezt, hát én. Észre sem vettem, amikor mondtam, csak vágáskor, de akkor már ugye… Sajnos mind olyan helyen volt, hogy nem lehetett kivágni. Abszolút jogos észrevétel, köszönöm!
Már ma délelőtt leszűrtem a tanulságot — és a hozzászólásod is ebben erősített meg —, hogy egy anyagba sokkal jobban be kell engedni a saját személyiségünket.
Ma is forgattunk valamit, érdemes lesz figyelni, mert az már olyan!
Még egyszer köszönöm!
Új vagyok a blogon, köszöntök mindenkit!
Amiért írok az a konkurencia másolása. Kb 3 évvel ezelőtt én kezdtem el először – Schlingloff S. POM ebookja alapján – víztisztító készüléket értékesíteni sales honlapon. Jelenleg több ilyen oldalam is van, és a jelenleg legjobban „húzó” honlap a www. kristalytisztaviz.hu . Namost nézzétek meg ezt: http://www.kristalytisztaviz.com/viztisztito.html
Amit le lehetett másolni (ami látható volt) azt lemásolta a jóember, amit meg nem látott azt viszont értelemszerűen nem tudta lemásolni.
Arról, hogy az oldalon több szakmailag nem teljesen „korrekt” info is fönt van, most nem akarok beszélni… Maradjunk csak a marketingnél. Ő egy terméket értékesít (feladom postán/futárral, szereld be magad ha tudod, ha nem akkor jó pénzért esetleg mi is beszereljük), mi egy (komplett) szolgáltatást értékesítünk, szervízháttérrel, szakemberekkel, folyamatos, rendszeres karbantartással, stb. Megnézve Attila reggeli videóját, most még annyira sem aggódok a konkurencia miatt mint előtte.. Mi a véleményetek?
Elrontottam a saját honlapunk linkjét, helyesen: http://www.kristalytisztaviz.hu
Én erre mindig azt szoktam mondani, hogy azt másolják, aki piacvezető.
És rögtön hozzáteszem: húzz bele, mert csak akkor tarthatod meg az előnyöd. Ja, és szüntesd meg a konkurencia honlapján az összes lopott tartalmat. Ha nem megy szép szóval, van egy jó módszer — erről hamarosan többet is mondok.
Nyugi, a legtörvényesebb. (És nem is végtelenül hosszú.)
Attila!
Nekem most készült el az első videóm a weboldalamra (már várom mikor tehetem ki), amin ráadásul bejövök a képernyőre, majd állva beszélek.
Egy notebookon, PowerPointban, 36-os betűmérettel még 3m-ről is jól el tudtam olvasni a súgó szövegét, ráadásul a kezemben egy kis távirányítóval tudtam lapozni benne.
Üdv, Tamás
Ez jó ötlet!
Kösz!
A kreativitás valóban hasznos, de mint a hasonlatodból is kiderült, az ember jobb, ha előbb megtanul helyesen futni, és csak utána kezd el azon gondolkodni, hogy lehagyja-e a többieket.
Az online vállalkozók közül sokan vannak, akik havi fix 50-100000 Ft.- tisztán online bevételért is öszetennék a kezüket, és nem a piacvezetői szerepről álmodoznak.
Utána el lehet kezdeni azon gondolkodni, hogy a kreativitásunkkal „taroljunk” 🙂
Persze, először le kell tudni futni a szigetkört. Azaz: mindig reális célokat kell kitűzni, de olyan reális célokat, amelyek messzebb mutatnak, mint a jelenlegiek. Aki nem így gondolkodik, annak nagyon közel vannak a határai.
Aztán minden egyes cél beteljesítése közelében fel fog merülni, hogy mi legyen a következő cél. Sőt. Minden elért eredmény belépő lesz egy új problémához. Annak a megoldását is fel kell venni a következő célok közé.
DE!
Óriási hiba — és nagyon sokan követik el —, hogy eljutnak egy pontra, és következő célként csak az ezen a szinten folyamatosan jelentkező problémák megoldását tűzik ki. Azaz: ezzel bedeszkázzák maguk felett az eget.
Nem lenne ezzel semmi baj, ha nem volna növekedési kényszer. Ha mindenki megállna ott, ahol most tart, akkor az egy szép életcél lehetne, hogy elérek valamit, és a hátralévő időben már csak megtartom. Nem így működik, aki ugyanis nem halad előre, az hátrafelé megy. A többiek ugyanis előre haladnak, így a relatív sebességünk negatív.
Amikor a céged indul, még egyetlen ellenfeledet sem izgatja ez a probléma — legfeljebb azt, akivel egy utcában vagy. Amikor már vannak ügyfeleid, kezdenek majd figyelni rád. Amikor elérsz egy cégméretet, már mindenki szedegeti az utánad maradó morzsát. Figyelik a hibáidat, és lépnek. Elkezdik majd kóstolgatni a látható ügyfeleidet.
Ezekre fel kell készülni, de nem állhat abból az életed, hogy kizárólag ezt kezeled, mert akkor nem hibázhatsz következmények nélkül. Ha ugyanis nem sikerül mindent megtartanod, akor a céged elkezd fogyni. És akkor már nem a meglévő megtartása, hanem az elvesztett visszaszerzése lesz a következő célod. Ha abban hibázol, akkor pedig már csak veszteségminimalizálási programot futtathatsz.
Végül eléred, hogy eladósodva szállsz ki a cégedből.
Ezért fontos, hogy a cél mindig a maximum elérése, és ne a minimum megtartása legyen.
„Nem így működik, aki ugyanis nem halad előre, az hátrafelé megy. A többiek ugyanis előre haladnak, így a relatív sebességünk negatív.”
Igen, ez kb. olyan, mint a munkahelyen a „biztos állás”, a nevében is benne van:
„biztosan állok egy helyben” 😉
Valamikor repülőgép-műszerésznek tanultam. A repülőgép műszere a levegőhöz viszonyított sebességet méri. (Szembeszélben többet mutat – na ja, a repülőgépet a szembeszél emeli.)
Elárulom: az embert is a szembeszél emeli. Aki az árral együtt akar haladni, el fog süllyedni.
Kedves Attila!
Elkezdtem olvasgatni a videohoz a véleményeket, de hamar leszaladtam a lap aljára. Engem annyira lekötöt ez a 2x néhány perc, hogy én nem hallottam sem öööö-t, sem lapra lesést nem vettem észre! Kezdő honlapkészítőként, „gyengén muzsikáló” honlappal ittam és írtam szavaidat, jól érthető hasonlataidat!
Köszönöm!
Márti
Szia, Márti!
Néhány hasznos ötlet a honlapodhoz — közel sem ez minden, de sokat segíthet.
Kéne egy nagyon jó címsor a Mazola játékok alá. Egy néhány szavas, erős címsor, alá akár még egy-két sor, kisebb betűvel, kevés szóval, a lényegre koncentrálva. Mi ez, kinek jó, mik az előnyei?
Aztán a többi helyen erről kicsit bővebben is beszélhetnél.
Például nem derül ki elsőre, miért pont Mazola. Elsőre azt hittem, hogy itt festős játékok vannak, és a mázoláshoz van köze, innen lehet az elnevezés.
Érdemes megjelölni, kinek szól — és kinek nem — az oldalad, azt, hogy nekik mi és miért jó.
A játékokról írhatnál többet, szerintem mindenkit érdekelne, aki vevőd. (Aki nem vevő, annek pedig nem kell megfelelni, ezt sose feledd!)
Ha jól figyeltem, Te kreatív játékokat forgalmazol — beszélj kifejezetten azokhoz a szülőkhöz, akik ezeket szeretik, és nem a GI Joe-t meg a Barbie-t veszik a gyerekeiknek raklapszám.
Beszélj arról, mennyire másképp fejlődik egy gyerek, ha ilyen játékokkal (is) játszik. Ez lehetne egy teljesen külön menüpont — de leginkább a főoldal.
A jelenlegi nyitóoldal egyik hibája, hogy azonnal Rólad beszél. Ezt kerüld. Szomorú, de így igaz: a vevőt egyáltalán nem érdekli, kik vagyunk.
Értem, hogy az óvónői múltadat azért hangsúlyozod, hogy lássák, valóban értesz a gyerekekhez, és ez valóban hitelessé is tesz, de nem kezdődhet ezzel a honlapod. Ez legyen máshol, beágyazva a szövegbe. Például ott, ahol arról beszélsz, hogy mitől lesz kreatívabb egy olyan gyerek, aki ilyen játékokkal játszik. Itt már hivatkozhatsz az óvónői pályafutásod alatt szerzett tapasztalatokra.
Magadról elég annyit elmondanod, amennyi feltétlenül érdekelheti a vevőidet. Ha egy mondattal is többet mondasz, ásítozni kezdenek, és továbbállhatnak. Kár lenne értük!
Még egy hiba — ez súlyos! —, hogy nem kéred el az érdeklődőid adatait. Pedig ha megadják, küldhetnél nekik tájékoztatót, és ez bizony sokat lendít egy vállalkozás forgalmán.
Miért adnák meg az adataikat? Egyszerű! Adj érte valami olyat, ami nekik értékes! Adj tanácsokat egy sorozatban arról, hogy mit kell tenni, ha a gyerekünket nem a tévé vagy a számítógép előtt akarjuk látni egész gyerekkorában. Adj családi játék ötleteket. Akár minden hétvége előtt. Mindneki jól fog járni.
Keresztmarketingezhetnél például Kazal Kolossal, aki diszlexiás gyerekeknek készített egy remek készségfejlesztő anyagot, aztán Langmár Zsuzsával, aki a http://www.elevengyerekek.hu oldal háziasszonya, és remek programokat ajánl. Ugyanaz a célközönségetek, de nem vagytok egymás konkurenciái. Lehet együttműködni.
Első ránézésre ezek jutottak eszembe.
Jó munkát!
Én egy roppant egyszerű és technikai kérdést tennék fel.
Mi az oka , hogy ezt a videót a youtube-ról töltötted ide és a többit (mind nagyon tetszett és majd jelentkezem ha megalakul a cégem és bélyegzőre lessz szükségem)pedig a viddler-ről játszod. Ez mivel jobb mint a youtube?
köszi a választ
üdv
Attila
Szia, Attila!
Nincs különösebb jelentősége. Egyébként a videókat mindig feltöltöm a Youtube-ra, az Indára és a Viddlerre is.
A Viddlert szebben lehet beilleszteni, és van pár rokonszenves funkciója is. És mivel egyelőre kevesebben (?) használják, mint a Youtube-ot, kevésbé van túlterhelve.
A kezelőfelület is szebb — bár ez már nagyon szubjektív.
Bármelyik videomegosztó jó lehet, amelyik elég megbízható tárhely.