Tényleg drága a Trodat bélyegző? Mennyit spórolhat, ha olcsóbb bélyegzőt vásárol?

Szerző: | máj 20, 2008 | bélyegző, olcsó bélyegző, trodat | 4 hozzászólás

noname_belyegzoMindig büszkén mesélem, hogy a Bélyegző Expressz vevőire nem az alkudozás, az olcsó megoldás keresése jellemző, hanem az, hogy magas színvonalú és gyors munkát várnak el tőlünk, és ezt meg is kapják. Ezért az ügyfeleink, és ezért szeretünk velük együtt dolgozni.

Vajon csak az vásárol "drága" Trodat bélyegzőt, aki nem gondolkodik, vagy az is, aki utánaszámol?

Nézzünk egy kis matekot! (Nem lesz bonyolult.)

Egy Trodat bélyegző élettartama bőven több, mint 10 év, de az egyszerűség kedvéért – és azért, hogy az olcsóbb, no-name bélyegzők várható élettartamához is igazodjunk – mondjuk azt, hogy ha Ön bélyegzőt vásárol, akkor azt nem 10, hanem 3 évre veszi.

Ez ugye 3×365 nap. De legyen csak 3×200 munkanap, vagyis 600 nap.

Osszuk el egy átlagos Trodat bélyegző – egy 4912-es – árát 600-zal!

Ez a bélyegző ma 5970.- forintba kerül. Kerekítsük az egyszerűség kedvéért 6000-re. Nem lesz nehéz kiszámolni, hogy ha Ön 3 évre venné ezt a bélyegzőt, akkor – csak a munkanapok számával kalkulálva is – csak napi 10 forintba kerülne. Ha a naptári napokat számoljuk, akkor kevesebb, mint 6.- forintba. (Mit kap ma ennyiért???)

Ha 10 évre vásárolja, akkor persze csak napi 3 forintba kerül. Ha pedig a bélyegző várható élettartamát vesszük figyelembe – még az 1976-os, első Printy szériához is gyakran rendelnek nálunk szöveglemez cserét, mert a bélyegző működik, csak a cégadatok változtak meg! -, a bélyegző ára elhanyagolható. Ne feledje, hogy a bélyegző vételárát csak a munkanapok számával osztottuk el. Ha naptári napokkal számolnánk, akkor még ennél is kisebb számok jönnének ki – 10 évre például napi 1 forint és 60 fillér.

Tegyük fel, hogy Ön egy másik márkát megkapna – ne kicsinyeskedjünk! – nem olcsóbban, hanem INGYEN. Mennyit is spórolna naponta?

Ha 3 évre vásárolta a terméket, akkor napi 10 forintot. Ha 10 évre, akkor alig 3 forintot – de lehet, hogy csak napi 1 forint 60 fillért.

Mondja, ajánlottak már Önnek ingyen bélyegzőt? (Azt nem ér mondani, hogy igen, akkor, amikor itt, ezen a blogon lehetett nyerni!)

Nem?

Akkor Ön még ennél is kevesebbet tud spórolni azzal, ha nem ragaszkodik a Trodat minőséghez.

Mennyivel olcsóbban vásárolhat más márkát? Ha féláron – azért ehhez már komoly minőségi kompromisszumot kellene kötnie -, akkor is mennyit spórolhat vele? Ha az illető bélyegző kitartana 10 évig – hm… -, akkor napi 80 fillért takaríthatna meg. De erre csak akkor van esélye, ha az a másik bélyegző működőképes marad 10 évig.

Ellenben

  • a Trodat bélyegző nem fogja cserbenhagyni, amikor épp egy fontos szerződés megkötésére készül.
  • a Trodat bélyegző elkíséri vállalkozását, és a bankban sem kerül abba a kellemetlen helyzetbe, hogy a tönkrement no-name bélyegző helyett készített új pecsét lenyomata nem azonos a régivel, így egy tranzakciója csak késve vagy egyáltalán nem indul el.
  • a Trodat bélyegzőhöz a márkához méltó szolgáltatást kapja.

A cégét milliókból építette, milliókat termel meg vele. Miért használna hozzá kétforintos bélyegzőt?

Érdemes kockáztatni? Napi 1,6-10 forintért?

Vagy érdemes ragaszkodni a minőséghez?

Utóirat:

Venne ismeretlen eredetű üzemanyagot, hogy naponta 10 forinttal olcsóbban autózzon? És venne ilyen üzemanyagot féláron?

Nem?

Ha az autóját becsüli ennyire, épp a cégét ne becsülné?

Még egy utóirat:

CSAK ÍNYENCEKNEK!

Érdemes átnézni Erdélyi Norbert blogjába, és elolvasni ezt a cikket.

Horváth Attila

Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.

Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között

www.belyegzoexpressz.hu

4 hozzászólás

  1. Szórólap Titokgazda

    A ló fejét, vagy a farát nézzük!?

    Erről az jutott eszembe, hogy mindannyian, mint vállalkozók egyszemélyben testesítjük meg a vevőt és az eladót.

    Amikor bélyegzőt vásárolunk, hogy lebélyegezhessük a számlánkat, amivel eladunk, akkor a bélyegző tekintetében vevők a felhasználása tekintetében pedig, mint eladók vagyunk jelen az ügyletben.

    Ha vevőként ennek a lényegét nem érted, vagy nem akarod megérteni, akor, mint eladó, hogy fogod megérteni a saját hasznod okán?

    S E H O G Y !

    Ha gondolkozásban nam vagyunk képesek a fejlődésre, akkor a vállalkozásunkban sem leszünk azok.

  2. Bélyegző Expressz

    Ezzel a megközelítéssel nagyon egyetértek.

    Mindenki szeret magas áron értékesíteni, de csak kevesen gondolkoznak el vásárláskor azon, hogy az ár ki is fejez valamit.

    Az autó kötelező szervizén például nem értettem, miért teszik fel nekem a kérdést, hogy a fékbetét cserét – ugye, amitől az életem függ – a gyári vagy az utángyártott alkatrészből kérem-e. Lehet, persze, hogy az utángyártott alkatrész ugyanaz, mint a gyári, lehet, hogy ugyanaz a beszállító, de ki garantálja ezt? Még ha ugyanaz a gyártó, akkor sem biztos, hogy minden ugyanaz.

    És ha mégis, nos, ha kilométerre visszaosztom az árat, olyan nevetséges összeg jön ki, hogy akkor sem kérném az utángyártott fékbetétet, ha ingyen adnák.

    De még ablaktörlő gumit sem kérnék utángyártottból, mert lehet, hogy fele ár, csak a gyárit már ismerem, tudom, hogy szépen töröl. Ha az utángyártott csak 10%-kal töröl gyengébben, az engem már bosszant, és nincs az az árengedmény, amiért lemondanék a kényelmemről, a biztonságomról.

    Természetesen a gyári és az utángyártott alkatrész ára között 2-3 ezer forint különbség volt (az ablaktrlő guminál ennél elenyészőbb az árkülönbség). Ráadásul óriásplakát erdők hirdetik, hogy csak eredeti alkatrészt szereltessek az autómba. Erre mit csinál a márkaszerviz? Felajánl egy olcsóbb megoldást. Nem is értem, hogyan vonatkozhat a garancia utángyártott alkatrésszel szerelt kocsikra.

    És nem értem, miért nem számol utána az, aki az olcsóbbnak tűnő alkatrészt veszi, hogy valójában az a drágább. Hiszen hamarabb kopik el, hamarabb kell kicserélni. (További szerelési költség stb.)

    Nem akarom adni az újgazdagot, egész egyszerűen a drágább az olcsóbb, és ez egy gyors fejszámolással kiderül.

    Az ár csak látszat.

  3. Bélyegző Expressz

    Itt is szólok, hátha valaki nem látta a cikk utóiratának utóiratát.

    Erdélyi Norbert blogjában olvastam egy remek cikket arról, hogy mit is kellene eltanulnunk az arab kereskedőktől.

    Ezt.

  4. Gondolkozom

    A fékbetétes példa szerintem sántít.

    Lehet sokaknak most újdonságot mondok, de vannak olyan utángyártott fékbetétek, amelyek sokkal jobb minőségben készülnek mint a gyári és aki ért hozzá a gyári gagyit igenis egy valóban márkás, jó minőségű fékbetétre cserélteti.

    Másrészt az óriásplakát erdők nem biztos, hogy az igazat sugallják.

    Harmadrészt a fékbetét csak egy alkatrésze a féknek, a fékcsövek, tárcsa vagy fékdob, munkahenger, ABS, mellett és igazán okozhat halált a gumi a felni a kormány hibája, sőt akár még egy motorhiba is, ha éppen előzés közben esik meg…

    Biztonságos egyáltalán bármilyen autó akár gyári akár utángyártott fékbetéttel a Nissan Navara -n kívül, ami Győrben leesett egy felüljáróról az alatta lévő útra és a vezető könnyű sérülésekkel került szállt ki belőle?

    De vajon mért engedik a többit gyártani?