Új év – új árak. Természetesen magasabbak, mint a régiek…
De van néhány jó hírünk is!
Mi várható tehát 2008-ban?
Hogyan lehet bejelenteni egy áremelést?
Lehet magyarázkodni, politizálni, elnézést kérni – hadd kerüljem a hagyományos technikákat és praktikákat. Minden évben változnak az árak – nálunk és mindenütt. Igyekeztünk csak annyit emelni, amennyit a beszállítói árak és az értéknövelt szolgáltatások megköveteltek tőlünk.
Ígérem, az árváltozás nem lesz drámai! Azonban úgy gondolom, hogy ha az Ügyfeleink elfogadják a megváltozott bélyegzőárakat, jár Nekik valami plusz.
Sokat gondolkodtunk, dolgoztunk azon, hogy eddigi – talán szerénytelenség nélkül mondhatom: népszerű – szolgáltatásainkat hogyan lehetne továbbfejleszteni.
Eddig Budapesten szállítottunk csak futárcéggel, az ország többi részébe postán küldtük a bélyegzőket. Az esetek több mint 90%-ában minden rendben volt, ám a Magyar Posta időnként bajban van, és az ajánlott, elsőbbségi küldeményeket, melyeket 1 munkanapos kézbesítési határidővel vállal – nem szerény külön feladási díjért -, egyes esetekben nem tudta ezzel a határidővel szállítani. Ilyenkor reklamáltunk, és elértük, hogy történjen valami, azonban ezek bosszantó pillanatok, még ha ritkán is kell átélnünk ilyet. Szeretnénk ezeket elkerülni a jövőben.
Ilyen késedelem ritkán fordult elő, de ez bizonyára nem vigasztalta azokat, akik abba a körbe tartoztak – a Magyar Posta saját bevallása szerint ügyfélkörének 10%-a jár így -, akik nem kapták meg időben a szupergyorsított küldeményt. Szerencsére a postai úton feladott bélyegző megrendeléseknek jóval kevesebb, mint 10%-a jutott erre a sorsra, de minden hibaszázalék magas. Hangsúlyozom, kevés Ügyfelünk járt pórul – de a cél az, hogy senki ne járjon így.
Ezért úgy döntöttünk, szerződést kötünk egy futárcéggel, amely nemcsak garantálja, hogy időben szállít, de el is végzi a munkáját. Így a bélyegző az eddiginél is nagyobb biztonságban, garantáltan gyorsan el fog jutni az ország bármely részébe.
Sajnos a Magyar Posta Ügyfélszolgálatán, amikor az elsőbbségi levelek késedelmes kézbesítése miatt reklamálunk, a legtöbbször azt a választ kapjuk, hogy az üzletszabályzatban csak az így feladott levelek 90%-ára vállalják a valóban 1 munkanapos kiszállítást. Ilyenkor mindig megkérdezem, hogy akkor miért nem csak a sürgősségi díj 90%-át kérik el, illetve 10 küldemény után miért nem csak 9 árát számítják fel? Persze, erre nincs válasz. Jobb is. Nem a szolgáltatás ára érdekel, hanem a minősége. Félpénzért sem kérünk félmegoldást.
Nem várjuk meg tehát, amíg a Magyar Posta elkezd piaci alapon működni – költségesebb, de biztonságosabb megoldást találtunk. Hiszem, hogy annak, akinek egy szerződés megkötése múlik azon, hogy a bélyegzője időben megérkezik-e, fontosabb szempont a 100%-os kiszállítási biztonság, mint a nem is sokkal olcsóbb postaköltség.
Míg a Magyar Postának átadott küldemények felett nem rendelkeztünk további kontrollal, a futárszolgálat biztosítja számunkra a folyamatos csomagkövetés lehetőségét – így minden pillanatban tudni fogjuk, hogy az Ön által rendelt bélyegző épp hol van.
Folyamatosan ki fogjuk kérni az Önök véleményét az új szolgáltatással kapcsolatban, és reméljük, Ügyfeleink is érezni fogják az új szolgáltatás előnyeit.
Néhány remek új termékkel is készültünk – ezekről hamarosan bővebben olvashatnak majd itt a blogban. A termékeket rövidesen a bélyegző webáruházban is megtalálhatják – de részletesebb leírásukkal először itt találkozhatnak.
Itt ragadom meg az alkalmat, hogy megköszönjem minden kedves Ügyfelünknek – Önnek is! – hogy ebben az évben is bennünket választottak. Bízom benne, hogy elégedettek voltak termékeinkkel, szolgáltatásainkkal!
Remélem, jövőre is lesz alkalmunk megszolgálni az Önök bizalmát!
Az ünnepi jókívánságokkal még várok – azok külön bejegyzést érdemelnek.
Horváth Attila
Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.
Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között
www.belyegzoexpressz.hu
Arra szeretnék egy nagyon korrekt választ kapni, hogy vidékről (akár Nyíregyházáról vagy Szombathelyről miért éri meg valakinek, hogy Önöktől rendeljek bélyegzőt, hiszen ha helyben megcsináltatja, akkor megússza a tetemes fuvar/futárköltséget.
Félre ne értsen, ez semmiképpen nem provokáció akar lenni, hanem – miután biztos vagyok benne, hogy Önnek lesz erre egy kitűnő érvekkel alátámasztott válasza, kíváncsian várom a reagálását.
Kedves Vidéki Érdeklődő!
Nem értettem félre Önt, és köszönöm a kérdést. Miért ne lenne jogos az érdeklődés? Örömmel válaszolok.
Miért érdemes tehát tőlünk rendelni annak, aki földrajzilag távol van tőlünk?
Először is, nem mindenki közelében van bélyegzőkészítő. Nyíregyházán épp van, de nem biztos, hogy a szomszédban. (Egyébként számos kitűnő Kolléga dolgozik az országban, valóban sok helyen jelen vannak, többségük minőségi munkát végez.) A mi szolgáltatásunk előnye az, hogy Ügyfelünknek el sem kell mozdulnia az íróasztal mellől, kiválaszthatja, megszerkesztheti a bélyegzőt, mialatt – például – megiszik egy kávét. Ez néhány perc. És utána kényelmesen folytathatja a munkát. Az idő érték.
A „tetemes fuvarköltség” konkrétan – jelenleg, 2007-ben – bruttó 1248.- forint (ennyit számláz nekünk a futárszolgálat), de csak nettó 10 ezer forint alatti megrendelés esetén kell megfizetni. Két átlagos bélyegző ára már meghaladja ezt az összeget, így ebben az esetben nem kell fuvarköltséggel vagy postaköltséggel számolni – ezeket cégünk átvállalja.
Egyébként a fuvardíj mai budapesti BKV jegyárakkal számolva kb. 5 vonaljegy ára.
5 kilométer kb. egy városközpont-kertváros távolság, Budapesten Óbuda nagyjából ilyen messze van Békásmegyertől, és még egyik sincs a központban. Vegyünk tehát egy ilyen példát!
Nézzük, mennyibe kerül Önnek, ha Öntől 5 kilométerre van egy bélyegzőkészítő cég, és Ön autóval vagy tömegközlekedéssel megy hozzájuk?
Először is megkeresi őket, ez egy telefonköltség (bennünket a Google keresőben ingyen megtalál). Ezek után beül az autóba, autózik 5 kilométert, leparkol, kifizeti a parkolási díjat. Megrendeli a bélyegzőt, majd visszaül az autóba, visszamegy a munkahelyére. A bélyegző ekkor még nincs Önnél, csak ha az adott értékesítési pont bélyegzőkészítő, és nem csupán megrendelés felvevőhely, és ha a készítő vállalja – általában, mint mindenki, felárért – a bélyegző azonnali elkészítését. Ha felárat kér, akkor ezt az összeget is érdemes hozzáadni az útiköltséghez. Ekkor már nagyjából elérte az 1248.- forintnyi összeget, sőt… az idejét még nem is számolta, márpedig egyetlen embert sem ismerek az országban, akinek cége van – hiszen a bélyegzőt cégek rendelik -, és az ideje nulla forintot ér.
Ha nem kapja meg azonnal a bélyegzőt, akkor Önnek kétszer kell utaznia. Vagyis összesen 2x2x5 kilométert tesz meg. 20 kilométer benzinköltségét fizeti, és kétszer is távol van a munkájától. Ha csak az órabérét számolja, és azt nem, hogy a munkájával az adott idő alatt mekkora értéket tud teremteni, már sokkal többe került Önnek az út, mintha a nettó 10 ezer forint alatti megrendeléshez kapcsolódó fuvardíjat fizetné. (Nettó tízezer forint felett pedig – mint mondtam – nem kell fizetnie.)
Az ország számos részében azonban 5 kilométernél lényegesen nagyobb távolságot kell megtenni ahhoz, hogy eljusson egy bélyegzőkészítőhöz, főleg, ha olyan céget keres, aki valóban gyárt is bélyegzőt, és nem csak a megrendelést veszi fel.
Összegezve: azoknak éri meg bélyegző webáruházunkban rendelni, akik úgy érzik, értékes az idejük, és az utazással, várakozással töltött időt nagyobb haszonnal tudják felhasználni. Akár pihenésre is.
Ha csak egy órát megspórol azzal, hogy nálunk rendel, úgy érzem, nem jár rosszul. (Ennél egyébként több időt spórol vele.)
Ha nekem valaki azt mondaná, hogy óránként bruttó 1248.- forintért szabadidőt biztosít nekem, azonnal kifizetnék neki egy évet. És elmennék pihenni 12 hónapra.
Köszönöm a kérdést! A továbbiakban is örömmel állok rendelkezésére!
Horváth Attila
Kedves Vidéki Érdeklődő…
Miért éri meg Önnek, a virágboltban a Holland raktárból ideszállított vágott virágot megvenni?
Mindemellett tudni kell, hogy a „holland virág” nem is holland, merthogy mittudom én timbuktuból, meg Indonéziából szállítják holland raktárbázisokba!
Azárt éri meg, mert az Ön számára elfogadható árakon és minőségben kapja meg azt amit szeretne. Arról már nem is beszélve, hogy amennyiben ehhez futárszolgatot vesz igénybe, az ár nem nő jelentősen viszont sokkal kényelmesebb.
Arról nem is beszélve, hogy a garanciát ebben az esetben is érvényesítheti…
Üdv:
Taubert István
Kedves Horváth Attila!
Töredelmesen bevallom, hogy én már – meggyőzöttség szempontjából – a „Te embered” vagyok. Tudtam, hogy szuperválaszt kapok, de azért ilyen patikamérlegen kidolgozott levezetésre nem számítottam. Köszönöm!
Igazán nem akarom próbára tenni a türelmedet (vatgy mégis?), de engedj meg még egy fogós-ravasz kérdést. Ha erre is megválaszolsz (vigyázat, mesebeli fordulat következik!) akkor – ha egyszer király leszek, Tiéd lesz a a fele királyságom.
Igaz, nem lesz szükséged rá, mert Te már KIRÁLY vagy a szakmádban.
A kérdés: Ha a szomszéd házban, esetleg csak egy utcával arrébb van a bélyegzőkészítő a mi városunkban akkor is meg tudnál győzni, hogy Nálad vásároljak?
Kedves Vidéki Érdeklődő!
Egy ilyen kérdés nem teszi próbára a türelmem.
Senkit nem szeretnék meggyőzni, abban hiszek, hogy a szolgáltatásunk az, ami meggyőzi a Vásárlóinkat. A legjobb Ügyfeleinket sem kellett meggyőznöm, sőt, ezt úgysem fogod elhinni, de elég nagy biztonsággal ki merem jelenteni, hogy ebben az évben senkit nem próbáltam meg rábeszélni arra, hogy tőlünk vásároljon. Az emberek maguktól találnak ide, és mindent elkövetünk azért, hogy ne távozzanak csalódottan.
Azaz ennél többet igyekszünk tenni – úgy dolgozunk, hogy elégedetten távozzanak, és máskor is visszatérjenek, sőt, másoknak is elégedetten ajánljanak. Mivel ez működik, senkinek nem szoktam fogadkozni, hogy higgye el, megéri velünk dolgozni.
De ha már a kérdés elhangzott, valóban szívesen válaszolok – a meggyőzés szándéka nélkül.
A szomszéd utcában vagy házban dolgozó bélyegzőkészítő előnyeit nehéz felülmúlnom, főleg, ha gyorsan és jól dolgozik, és minőségi anyagokat használ. Mert ő közel van, én pedig messze.
Ha akkor is nyitva tart, amikor Te arra jársz, akkor – ha minden fenti feltétel teljesül – nincsenek érveim amellett, hogy bennünket válassz.
Azonban minden ettől eltérő esetben ajánlom a cégemet.
Olyan emberekkel dolgozom, akik még most, az év – nálunk – utolsó munkanapján is szorgalmasan szednek, gravíroznak, vágnak, csomagolnak, címeznek – és mosolyognak.
Úgyhogy – úgy tűnik – a fele királyságot sosem kapom meg, de köszönöm, hogy felajánlottad.
(Valamiért mégis úgy érzem, hogy nálunk fogsz vásárolni…)
Boldog Karácsonyt és sikeres új esztendőt kívánok!
Horváth Attila
Kedves Bélyegző Expressz!
Ezúton is köszönöm rugalmasságukat!
Nem első alkalommal rendeltem Önöktöl bélyegzőt és minden esetben ugyanazta a maximalizmust kaptam eredményül. Az hogy könnyen el tudom érni telefonon is a központjukat és nem kapcsolgatnak össze vissza-így pontos információt kapok-,az hogy ha kell a rendelésem napján megkapom a rendelésem igazán nagy segítség a cégemnél.
Köszönöm