Papp Zoltánt (Energiapark) örökké tisztelni fogom azért, hogy a Tahitian Noni Aréna kapuit szélesre tárta az önképzés iránt elkötelezett vállalkozók előtt, és gondoskodott a kellő szellemi huzatról.
Megtiszteltetés volt, amikor a II. Közösségi Marketing Nap alkalmából közös gondolkodásra hívott ebbe a szellemi műhelybe.
Arról beszélgettünk, hogyan tudja egy vállalkozás túlélni az első bukásokat, hogyan kell helytállni akkor, amikor a körülmények gyorsabban változnak, mint hinnénk, hogyan kell egy reménytelenül telített piacon megtalálni azt a rést, ahol jól lehet haladni, hogyan kell távol tartani a konkurenciát, és mit kell tenni, ha másolnak.
Szó volt még arról is, hogy — iparágtól függetlenül — mi tesz egy vállalkozást mássá, mint a többi, hogyan lesz belőle márka.
Eltöprengtünk azon is, hogy mi a helyes magatartás, ha az ember a piaci harcban önmagát is szeretné megőrizni.
Rengeteg olyan dologról is szó esett, amiről nem szoktam nyilvánosan beszélni.
Az egészről készült egy 3 részes videósorozat.
A videóért külön köszönet az Infoteca Communication-nak!
Az 1. rész (6 perc) tartalma:
- 10 évvel az iparágam Nagy Lehetőségei után indultam. Ez öngyilkosság?
- Mi a teendőm, ha telített a piac, mégis szeretnék pályán maradni?
- Járt utat a járatlanért…?
- Miért pont az online piac?
- Milyen a reális növekedési pálya az online piacon, ha jól csinálom?
- Ha megtalálom a piaci rést, minden versenytársam követni fog? (Igen.)
A 2. rész (ez is csak 6 perc) tartalma:
- Aki ma piacvezető, holnap akár a középmezőnyig is visszacsúszhat. Miért?
- Hogyan kopnak el az új eszközök?
- Lehetséges — és ha igen, hogyan — piacot szerezni árharc nélkül is? Le kell-e mondanom a tisztességes profitomról, ha fejlődni akarok?
- Miért kell olyan szolgáltatásokat is nyújtanom, amit csak nagyon drágán tudok felépíteni?
- Futás a Margitszigeten — hogy jön ez ide???
- És a Forma-1?
A 3. rész (7 perc) tartalma:
- A lila rúd felszerelése
- Elterelő hadműveletek az e-mail marketingben és a social mediában
- Az elpazarolt energiákról
- Hány titkos fegyverem legyen?
- Érdemes-e jó embernek lenni?
- Miért kell mindig tanulni?
- Miért jó, ha van egy közösség, akit magam köré építek, akikkel segítjük egymást?
- Miért építsek közösséget a vevőimnek is?
- Erősebb-e egy közösség, mint a legerősebb tagja?
- Az egyediségről, az egyéniségről és a mondanivaló fontosságáról
Néhány nap múlva nagy bejelentés következik!
Érdemes figyelni, mert nagyot fog szólni!
Ne iratkozzon fel a Bélyegző Expressz Blog blogértesítőjére, ha nem szeretne értesülni az ilyen hírekről. Ha mégis szeretne, és Ön még nem regisztrált olvasója a Bélyegző Expressz blognak, akkor gyorsan regisztráljon itt.
Horváth Attila
Bélyegző Expressz
Minőségi bélyegzők, expressz gyorsasággal, garanciával!
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 115.
Telefon: 06 (1) 411 1212
Telefax: 06 (1) 411 1313
Nyitva tartás: (munkanapokon) 10 és 17 óra között
www.belyegzoexpressz.hu
Érted készült nem rólunk.
Csak hogy tovább bonyolítsam a címben szereplő szójátékot, hogy úgy ne mondjam: növeljem a talányt! 😉
Köszönjük szépen Attila!
Remek gondolatok! Főleg az utolsók fogtak meg nagyon, mert én is így gondolom. Nem csak jó szakembernek, jó embernek is kell lenni.
Tulajdonképpen az én hasonlóan telített piacomon ez az egyetlen, amiben labdába lehet rúgni. Úgyhogy azon kívül, hogy megvan a háttérben a jó minőségű termék, és a szakértelem, az előtérben kizárólag az emberi tényezőket tartjuk.
Van, aki jó minőségű redőnyöket gyárt, és van aki nem. Van aki olcsón adja, és van aki drágán. De senki nem adja meg előre azt a biztonságot, hogy igényes, gondos szerelésben lesz része, és nem gázolnak bele „sáros bakanccsal” a személyes terébe. Átvitt és nem átitt értelemben is.
Szóval, Attila, tetszenek az elveid. Az biztos, hogy megérdemelten tartasz ott, ahol!
Ha megkésve is, de köszönöm a gondolatokat!