+36 1 411 1212

Ha kérdése volna...

Minden, amit tudni érdemes a bélyegző megrendelésről és a kiszállításról. Ha itt nem találja a választ, kérem, hívja irodánkat a +36-1/411-12-12 számon. Segítünk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Amikor megkapjuk a megrendelést, felhívjuk Önt. Mindent leegyeztetünk, hogy Ön pontosan azt kapja, amit elképzelt, és akkor kapja, amikorra szeretné. Megbeszéljük a számlázási és szállítási címet is. Majd azonnal megkezdjük a gyártást. Amikor elkészültünk, átadjuk a bélyegzőt a futárnak, aki elviszi Önhöz. Ha nem kér kiszállítást, a bélyegzőt feltesszük a polcra. Ott várja Önt, amíg érte nem jön.

FIGYELEM! A Bélyegző Expressznél az expressz gyártás NEM feláras! Ha expressz kéri, Budapestre 2 órán belül házhoz visszük a megrendelt terméket, egy normál kiszállítási díj áráért (annyiért, amennyit a futárszolgálat kér tőlünk a fuvarért). Ez jelenleg 1750,- forint, és még egyszer: ez a futárköltség, a szállítás ára. Ha nem kér kiszállítást, akkor ezt az öszeget sem kell megfizetnie. Ha eljön hozzánk a bélyegzőért, megvárhatja, vagy ha először megrendeli, mire ideér, már kész is van, mert azonal gyártunk, és percek alatt elkészülünk.
Az expressz szolgáltatás csak munkaidőben és csak Budapesten vehető igénybe ezekkel a feltételekkel.
Az 1 munkanapos gyártás NEM expressz - nálunk ez a létező leghosszabb határidő. Ha nem Budapestre kéri a bélyegzőt, az ország bármely részébe ennyi idő alatt szállítunk.
Mikor adhat le expressz megrendelést? Bármikor, de kérjük, vegye figyelembe, hogy csak munkaidőben tudjuk megkezdeni a gyártást. vagyis a 2 órás határidő a munkaidő kezdetétől számítandó. Ha zárás után (pl. éjszaka) rendel, nyitáskor fogjuk látni a megrendelést, és nyitás után 2 órával érünk oda Önhöz.

A 2 órás házhozszállítást Budapest területén belül tudjuk vállalni. De gyakran előfordul, hogy a főváros határán kívül is SOS szükség van bélyegzőre. Budapest vonzáskörzetében biztosan meg tudjuk oldani, de ebben az esetben két dologgal kell számolni. Egyrészt azzal, hogy a 2 órás szállítási határidő kitolódhat - ez a távolságtól függ. Viszont minden esetben előre meg tudjuk mondani, mikorra érkezünk, és ezt be is tartjuk. A másik fontos téányező a fuvardíj. Budapest határán túl a futárszolgálat további díjakat számol fel. erről kérésére előzetesen tájékouztatjuk Önt, így lehetősége lesz eldönteni, hogy a nagyobb távoslághoz tartozó fuvarköltséget meg kívánja-e fizetni, vagy más megoldást választ. Budapest vonzáskörzetén kívülre költséghatékonyan nem szállítható bélyegző expresz határidővel, de bármilyen távolságra tudunk idő- és pénzbeli ajánlatot kérni a futárszolgálattól, amelyről végül Ön dönti el, hogy a sürgősségi szállítás ezen az áron megfelel-e Önnek. Vittünk már bélyegzőt Szegedre is motoros futárral. Van olyan fontos szerződés, ami megéri az extra fuvardíjat.

Budapestre motoros futárszolgálattal szállítunk. Nagyon rugalmasak, segítőksézek, a vevőink velünk együtt imádják, ahogy dolgoznak. Gyakran előfordul, hogy a vevőink azt kérik, érkezés előtt egy kicsivel hívja őket a futár. Erre van lehetőség, és mindig meg is teszik. Annyit kérünk csak, hogy ha ilyet kér a futártól, tartsa kéznél a telefonját. Ezzel is a biztonságos közlekedést és a gyors haladást segíti. Ha nem Budapestről rendelt, akkor az Ön csomagját a GLS Futárszolgálat fogja kiszállítani. Ők alapesetben nem vállalnak előzetes telefonhívást, de amikor a csomag a futárhoz kerül, Ön kap egy SMS üzenetet, amelyben a futár megjelöl egy 2 órás időintervallumot, amelyen belül érkezni fog. Ezen kívül megkapja a futár számát is, így tud vele egyeztetni, ha külön időpontot szeretne megbeszélni. Kérem, vegye figyelembe, hoigy a futár nem minden esetben lehet teljesen rugalmas - csak a feszes menetrendjén belül van mozgástere.

Online bélyegzőkészítő cég vagyunk, külön üzletet nem tartunk fenn, de gondoltunk azokra is, akik valamiért nem a kiszállítást választják. Bár kb. 3 csésze kávé áráért szállítunk, ami nél biztos, hogy többet ér az Ön ideje, előfordulhat, hogy Önnek fontos személyesen átvenni a bélyegzőt. ebben az esetben arra kérjük, jöjjön el ügyfélszolgálatunkra, melyet az alábbi címen talál:
1163 Budapest, Cziráki utca 26-32. (Volt EMG Irodaház), "A" épület, 1. emelet 113. A főépület ajtaján belépve jobbra, a büfé után a lépcsőn kell feljönni az első emeletre, ott a lépcső után jobbra fordulni, átsétálni a keresztfolyosón. A folyosó végén belra az első ajtónál már mi vagyunk. Nem ennyire bonyolult, mint amilyennek leírva tűnik. A Kapcsolat gombra kattintva a Google Maps a kapuig kíséri Önt. Ha a házban nem találna bennünket, kérem, hívjon minket, segítünk idetalálni!

Természetesen! Ha elhézza hozzánk, szívesen leszedjük a régi bélyegzőgumit, és felragasztjuk az új szöveglemezt. Szeretettel várjuk az irodánkban! Elérhetőségeinket a Kapcsolat menüpont alatt találja.

Az általunk készített Trodat bélyegzőkre örök garanciát vállalunk. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a bélyegzőt rendeltetésszerűen használja, a nálunk gyártott szöveglemez van benne, amit mi tettünk bele, úgy minden esetben nyugodtan aludhat: ha a bélyegzőnek bármi baja lenne, kérdés nélkül kicseréljük, ha baja történne.
Mi az, ami NEM garanciális probléma?
Minden rendeltetésellenes használat, nem megfelelő festék alkalmazása, erőszakos használat, extrém behatások (hő, víz, vegyszerek). Továbbá nem számít garanciális problémának, ha a bélyegzőpárnából kifogy a festék, mint ahogy az sem, ha a dátumos bélyegzőben elfogy a dátumszalag - 11 évente ugyanis ezek a bélyegzők kiöregednek - nincs rajtuk több dátum. Mondanom sem kell, hogy a szándékos rongálás sem garanciális probléma. Szintén nem garanciális probléma, ha a bélyegzőn szereplő adatok megváltoznak, és új szöveglemezt kell készíttetni. Minden egyéb lehetséges hibára valóban garanciát vállalunk. Időkorlát nélkül. 100 százalékig biztosak vagyunk az általunk forgalmazott bélyegzőkben.